Tržišta proizvoda i usluga – Miljenko Bilen
Stanje proizvoda: lijepo očuvano.
Gospodarski razvoj Republike Hrvatske novijim je promjenama usmjeren prema tržišnoj privredi, privatnom vlasništvu i pravnoj državi. Kako je gospodarski, a to znači i ukupni društveni razvoj u uskoj ovisnosti o stupnju uklapanja u međunarodnu podjelu rada, i to prvenstveno ubrzanim rastom izvoza i uvoza roba i usluga, višim oblicima gospodarske suradnje s inozemstvom te prihvaćanjem svjetskih kriterija u razvojnoj i investicijskoj politici, taj put zahtijeva stvaranje temeljnih pretpostavki, radnji i procesa. Ovaj udžbenik, smatramo, samo je vrlo mali doprinos izučavanju problematike svjetskog i domaćeg tržišta roba i usluga, kako bi se praćenjem razvojnih potreba i mogućnosti stranih zemalja mogla kreirati razvojna gospodarska politika Hrvatske i osigurati konkurentna sposobnost na svjetskom tržištu.
Bilen, Miljenko, hrvatski ekonomski geograf (Stinica kraj Senja, 3. I. 1943).
Diplomirao i doktorirao (1980) na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Od 1974. predavao ekonomsku geografiju na Fakultetu za vanjsku trgovinu, odn. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu; od 1998. redoviti profesor; od 2014. profesor emeritus Sveučilišta u Zagrebu. Autor knjiga: Ekonomska geografija svjetske trgovine (koautor, 1988), Regionalna tržišta Europe i svijeta (1993), Međunarodna i domaća tržišta proizvoda i usluga (1994), Osnove turističke geografije (1996), Tržišta proizvoda i usluga (1997) i dr.
Tržišta proizvoda i usluga | Miljenko Bilen
Format | 25 × 17 cm |
---|---|
Autor | Miljenko Bilen |
Izdavač | Mikrorad |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2007 |
Broj stranica | 333 |
Uvez | Meki |
6,00 €