Priručnik za menadžere – Robert Heller

Stanje proizvoda: lijepo očuvano.

Nikada prije od menadžera se nisu očekivala tako opsežna i raznovrsna znanja. Još do nedavno menadžeri su se trebali baviti samo onim za što su se specijalizirali: financijama, marketingom, informacijskom tehnologijom, ljudskim potencijalima, i tako dalje. Teme izvan njihova područja trebali su poznavati drugi. Upravljanje je bilo podijeljeno na zasebne odjeljke – usprkos očiglednoj činjenici da ni jedan element nije mogao djelovati na zadovoljavajući način, a kamoli uspješno, bez suradnje s drugima. Danas se na ovu odvojenost gleda kao na nešto umjetno, što samo sebi onemogućava uspjeh. Ako svaki proces mora početi od potrebe kupaca i završiti njihovim potpunim zadovoljstvom, svaki menadžer mora shvaćati načela i rad marketinga. Ako je “dodana vrijednost” još jedan imperativ, svaki menadžer mora shvaćati temeljne postavke financijskih mehanizama – stvaranje dobiti ili gubitka – koji tu vrijednost određuju. Ako se vrhunski rezultati postižu vrhunskim pokretanjem vrhunskih ljudi, svaki menadžer mora postati stručnjak za rukovanje i pomaganje “ljudskim potencijalima”.

Priručnik za menadžere | Robert Heller

Format 20 × 14 cm
Autor

Robert Heller

Izdavač Profil
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2007
Broj stranica 256
Uvez Tvrdi
Original price was: 7,00 €.Current price is: 5,50 €.

Na zalihi