Nova pravila marketinga & PR-a – David Meerman Scott

Stanje proizvoda: vrlo dobro, dio teksta uredno označen.

“Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.”

—Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing

“ Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.”

—Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm

“ Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.”

—Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey

Nova pravila marketinga & PR-a | David Meerman Scott

Format 20 × 14 cm
Autor David Meerman Scott
Izdavač Dva i dva
Mjesto izdanja Zagreb
Godina 2009
Broj stranica 275
Uvez Meki
10,50 

Na zalihi