Nova pravila marketinga & PR-a – David Meerman Scott
Stanje proizvoda: vrlo dobro, dio teksta uredno označen.
“Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.”
—Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing
“ Nova pravila marketinga i PR-a poučavaju čitatelje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija. Knjiga je neprocjenjiv vodič za svakoga tko želi afirmirati svoje ime, svoje ideje i svoju organizaciju.”
—Mark Levy, koautor Kako uvjeriti ljude koji ne žele biti uvjereni i utemeljitelj tvrtke Levy Innovation: A Marketing Strategy Firm
“ Revolucija je možda prečesto korištena riječ u opisivanju posljedica interneta, no upravo je revolucija ono što David Meerman Scott prihvaća i promiče u ovoj knjizi. On razotkriva ispraznost starih medijskih pravila i za sve nas otvara vrata insajderske igre koju je ranije igrala tek nekolicina dobro povezanih stručnjaka. S ovom knjigom pravila online revolucije možemo naučiti kako osvojiti umove i tržišta igrajući po novim pravilima novog medija.”
—Don Dunnington, predsjednik International Association of Online Communicators (IAOC); direktor Business Communicationsa i K-Tron Internationala; te diplomirani instruktor u online komunikacijama sveučilišta Rowan, Glassboro, New Jersey
Nova pravila marketinga & PR-a | David Meerman Scott
Format | 20 × 14 cm |
---|---|
Autor | David Meerman Scott |
Izdavač | Dva i dva |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina | 2009 |
Broj stranica | 275 |
Uvez | Meki |