Medijska konstrukcija društvene zbilje – Hajrudin Hromadžić
- Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla
Stanje proizvoda: vrlo dobro.
Knjiga Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla vrijedan je znanstveni rad u kojem je obrađena relevantna i aktualna problematika odnosa medija i društva. Ovaj rukopis dobar je primjer sretnog spoja preglednog teorijskog rada i odlično izabranih primjera studija slučaja koji sjajno ilustriraju medijske konstrukcije u određenoj društvenoj sredini.
Studija je dobro strukturirana, pregledno i jasno napisana, čitatelju nudi pregled relevantne literature, kao i iscrpan pregled teorijskih pristupa s područja sociologije, ali i filozofije medija. Knjiga “Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla” znanstveno je djelo namijenjeno prije svega akademskoj zajednici, teoretičarima medija, studentima medijskih i kulturalnih studija, ali i medijskim stručnjacima koji u njemu mogu dobiti korisne smjernice za vlastito profesionalno djelovanje.
Publika ove knjige neće biti ograničena samo na Hrvatsku, čitateljice i čitatelje će zasigurno pronaći u cijeloj regiji, kako u akademskoj zajednici tako i izvan nje.
Možemo ustvrditi da su mediji polje neprestanih borbi za hegemonijsku prevlast, složen spoj ekonomskih, političkih, socijalno-klasnih i kulturalnih determinanti u ostvarivanju financijskih, poslovnih, ideoloških te općenitih interesa društvenih elita. Pritom se mediji etabliraju kao moćan agens u promociji određenih ideoloških smjernica, ali i u difamaciji te denuncijaciji onih društvenih trendova i aktera koji predstavljaju smetnju ostvarivanju interesa takvih politika, odnosno aktivno im se suprotstavljaju.
Medijska konstrukcija društvene zbilje | Hajrudin Hromadžić
| Format | 24 × 17 cm |
|---|---|
| Autor | Hajrudin Hromadžić |
| Izdavač | AGM |
| Mjesto izdanja | Zagreb |
| Godina | 2014 |
| Broj stranica | 166 |
| Uvez | Meki |





