Marketing trgovine – Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić

Stanje proizvoda: kao novo.

  • drugo izmijenjeno i dopunjeno izdanje.

MArketing trgovine: udžbenik iz područja trgovinskog poslovanja namijenjen prvenstveno redovitim i izvanrednim studentima Ekonomskog fakulteta Osijek. Ovo je drugo izdanje knjige i znatno je izmijenjeno i dopunjeno u odnosu na prvi udžbenik.

Do izmjena je došlo zbog uznapredovalih istraživanja na području marketinga i menadžmenta trgovinskog poduzeća. Dopune u knjizi odnose se prije svega na nove oblike trgovinskih poslovnih jedinica nastalih zahvaljujući razvoju novih informatičkih tehnologija. Posebno mjesto u obradi organizacije trgovinskog poduzeća posvećeno je koncepciji upravljanja procesima. Knjiga sadrži slike i tablice (primjere) kako bi se pojedini pojmovi obradili što ilustrativnije.

Impressum
Osijek : Ekonomski fakultet, 2001. –
Materijalni opis
504 str. : graf.prikazi ; 25 cm. –

Iz sadržaja:

Pristupna razmišjanja

Trgovina u funkcijskom i u institucijskom smislu

Marketing trgovine

Trgovinske institucije za kupovinu i podaju robe

Veletrgovinska poduzeća i poslovne jedinice

Trgovina u poduzećima netrgovinskih djelatosti

Tipične trgovinske poslovne jedinice

Posebne institucije tržišnog gospodarstva

Trgovina na malo u RH

Trgovinski poslovni procesi

Sveučilišni udžbenik MARKETING TRGOVINE sastoji se od sljedećih dijelova:
1. Pristupna razmatranja
2. Trgovina u funkcijskom i institucijskom smislu
3. Trgovinski poslovni procesi
4. Menadžment i marketing
5. Trgovinske poslovne jedinice, trgovinska poduzeća i oblici suradnje, uz već navedenu bibliografije

 

Marketing trgovine | Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić

Format 25 × 18 cm
Autor Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić
Izdavač Ekonomski fakultet
Mjesto izdanja Osijek
Godina 2001
Broj stranica 204
Uvez Tvrdi

 

11,00 

Na zalihi