Marketing trgovine – Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić
Stanje proizvoda: kao novo.
- drugo izmijenjeno i dopunjeno izdanje.
MArketing trgovine: udžbenik iz područja trgovinskog poslovanja namijenjen prvenstveno redovitim i izvanrednim studentima Ekonomskog fakulteta Osijek. Ovo je drugo izdanje knjige i znatno je izmijenjeno i dopunjeno u odnosu na prvi udžbenik.
Do izmjena je došlo zbog uznapredovalih istraživanja na području marketinga i menadžmenta trgovinskog poduzeća. Dopune u knjizi odnose se prije svega na nove oblike trgovinskih poslovnih jedinica nastalih zahvaljujući razvoju novih informatičkih tehnologija. Posebno mjesto u obradi organizacije trgovinskog poduzeća posvećeno je koncepciji upravljanja procesima. Knjiga sadrži slike i tablice (primjere) kako bi se pojedini pojmovi obradili što ilustrativnije.
Impressum
Osijek : Ekonomski fakultet, 2001. –
Materijalni opis
504 str. : graf.prikazi ; 25 cm. –
Iz sadržaja:
Pristupna razmišjanja
Trgovina u funkcijskom i u institucijskom smislu
Marketing trgovine
Trgovinske institucije za kupovinu i podaju robe
Veletrgovinska poduzeća i poslovne jedinice
Trgovina u poduzećima netrgovinskih djelatosti
Tipične trgovinske poslovne jedinice
Posebne institucije tržišnog gospodarstva
Trgovina na malo u RH
Trgovinski poslovni procesi
…
Sveučilišni udžbenik MARKETING TRGOVINE sastoji se od sljedećih dijelova:
1. Pristupna razmatranja
2. Trgovina u funkcijskom i institucijskom smislu
3. Trgovinski poslovni procesi
4. Menadžment i marketing
5. Trgovinske poslovne jedinice, trgovinska poduzeća i oblici suradnje, uz već navedenu bibliografije
Marketing trgovine | Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić
Format | 25 × 18 cm |
---|---|
Autor | Zdenko Segetlija, Maja Lamza-Maronić |
Izdavač | Ekonomski fakultet |
Mjesto izdanja | Osijek |
Godina | 2001 |
Broj stranica | 204 |
Uvez | Tvrdi |