Interaktivna stvaralačka edukacija – Marko Stevanović

Stanje proizvoda: izvrsno.

U naslovu Interaktivna stvaralačka edukacija… Ovom originalnom i praktičnom studijom se prvi put na konkretnim primjerima pokazuje kako treba objediniti sve odgojne faktore i na koje načine mlade pripremati za buduće samostalno učenje i profesionalno djelovanje.

 

PREDGOVOR

Kada pitate znanstvenika, slikara, književnika ili nekoga tko je u stvaralaštvu postigao visoke rezultate da vam objasni na koji je način to ostvario, svi će odgovoriti isto: radom, radom i samo radom.

Ali kakvim radom?

Je li to samostalan i izolirani rad ili zajednička INTERPERSONALNA

aktivnost?

Treba odmah reći da je to rad koji zahtijeva zajedničke napore i suradnju.

U školskim uvjetima zajednički rad znači interpersonalne aktivnosti u koje su u jedinstveni stvaralačko-edukativni komunikacijski proces u podjednakoj mjeri uključeni NASTAVNICI, UČENICI I RODITELJI.

U tradicionalnoj nastavi nije postojala čvrsta sprega izmedu glavnih subjekata edukativnog procesa pa su djelovali izolirano. Nastavnici su svoj rad završavali na satovima, učenici su uglavnom provodili vrijeme na izradi i učenju domaćih zadaća, a roditelji su se neorganizirano i povremeno uključivali, samo onda ako bi dijete naišlo na neku prepreku pri rješavanju određenog zadatka. Nije bila izgrađena čvrsta programska interpersonalna edukativno-stvaralačka komunikacija. Kod učenika se nije razvijala težnja za interaktivnim i proaktivnim učenjem. Interaktivno učenje je učenje uz pomoć većeg broja edukativnih faktora i različitih izvora znanja, ljudskih i materijalnih resursa. Proaktivno učenje je takvo učenje u kojem učenik ne čeka nastavnikove i roditeljske upute, nego samostalno preuzima inicijativu u interaktivnom stvaralačko-edukativnom komunikacijskom procesu.

Naučiti učenike kako se uči stvaralaštvom za stvaralaštvo, najvažniji je zadatak suvremene škole. Već od prvoga razreda djecu treba učiti kako se uči kreativno, a onda zahtjeve postepeno proširivati dok god po završetku osnovne škole ne budu u svemu osposobljeni za samostalnu edukativno- stvaralačku aktivnost na različitim sadržajima.

Prvi uvjet za postizanje boljih rezultata jest poznavanje metoda i tehnika stvaralačkog učenja i interpersonalnog komuniciranja.

Interaktivna stvaralačka edukacija | Marko Stevanović

Format 17 × 24 cm
Autor Marko Stevanović
Izdavač Andromeda
Mjesto izdanja Rijeka
Godina 2003
Broj stranica 176
Uvez Meki

 

13,00 

Na zalihi