Elektro marketing (marketing u elektrotehničkim djelatnostima) – Zlatko Lacković

Stanje proizvoda: izvrsno. Kao novo.

 

Iz predgovora naslova Elektro marketing:

Ovaj tekst je nastao na temelju višegoditnjeg poslovnog iskustva i istraživačkog rada u elektrotehničkoj teoriji i praksi. Osim toga, svjetski trend razvoja gospodarstva, osobito razvijenih zemalja, nedjeljiv je od elektrotehnike.

Zato ova djelatnost zaslužuje posebnu pozornost i to ne samo s tehničkog, nego i komercijalno-organizacijskog i managerskofinancijskog aspekta. U tom smislu knjiga obuhvaća sljedeće teme:

Elektrotehnika i elektrotehničko poduzetništvo

Definicija i koncepcija marketinga

Analiza marketing okruženja

Analiza kupaca elektrotehničkih usluga

Triste elektrotehničkih proizvoda i usluga

straživanje tržišta

Marketing miks

Upravljanje marketingom

Marketing informacijski sustav

Organizacija marketinga

Marketing etika i kultura

Benchmarking

Knjiga može poslužiti kao udžbenik studentima elektrotehničkih studija u sklopu proučavanja Managementa i stručnjacima u elektrotehničkoj praksi, osobito onima koji rade na komercijalnim, razvojnim i ostalim managerskim poslovima. U prikupljanju materijala veliku pomoć su pružili brojni poslovni suradnici kao i studenti, pa se ovom prilikom zahvaljujem svima koji su na bilo koji način pomogli kod realizacije ovog sadržaja.

Elektro marketing | Zlatko Lacković

Format 14 x 24 cm
Autor Zlatko Lacković
Izdavač Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku
Mjesto izdanja Osijek
Godina 2006
Broj stranica 112
Uvez Meki

 

8,00 

Na zalihi