Elektro marketing (marketing u elektrotehničkim djelatnostima) – Zlatko Lacković
Stanje proizvoda: izvrsno. Kao novo.
Ovaj tekst je nastao na temelju višegoditnjeg poslovnog iskustva i istraživačkog rada u elektrotehničkoj teoriji i praksi. Osim toga, svjetski trend razvoja gospodarstva, osobito razvijenih zemalja, nedjeljiv je od elektrotehnike.
Zato ova djelatnost zaslužuje posebnu pozornost i to ne samo s tehničkog, nego i komercijalno-organizacijskog i managerskofinancijskog aspekta. U tom smislu knjiga obuhvaća sljedeće teme:
Elektrotehnika i elektrotehničko poduzetništvo
Definicija i koncepcija marketinga
Analiza marketing okruženja
Analiza kupaca elektrotehničkih usluga
Triste elektrotehničkih proizvoda i usluga
straživanje tržišta
Marketing miks
Upravljanje marketingom
Marketing informacijski sustav
Organizacija marketinga
Marketing etika i kultura
Benchmarking
Knjiga može poslužiti kao udžbenik studentima elektrotehničkih studija u sklopu proučavanja Managementa i stručnjacima u elektrotehničkoj praksi, osobito onima koji rade na komercijalnim, razvojnim i ostalim managerskim poslovima. U prikupljanju materijala veliku pomoć su pružili brojni poslovni suradnici kao i studenti, pa se ovom prilikom zahvaljujem svima koji su na bilo koji način pomogli kod realizacije ovog sadržaja.
Elektro marketing | Zlatko Lacković
Format | 14 x 24 cm |
---|---|
Autor | Zlatko Lacković |
Izdavač | Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku |
Mjesto izdanja | Osijek |
Godina | 2006 |
Broj stranica | 112 |
Uvez | Meki |