ARANŽIRANJE 1 – Dubravka Auguštin
udžbenik za prvi i drugi razred poljoprivredne škole
Nastavni predmet Aranžiranje dio je nastavnog plana i programa poljoprivrednih škola u RH i obvezatan je predmet u nastavi smjera cvjećar u trogodišnjem obrazovanju, te poljoprivredni tehničar − vrtlar u četverogodišnjem obrazovanju. Program aranžiranja podijeljen je na cjeline, a svaka cjelina na više nastavnih jedinica. Svaka je tema detaljno obrađena i ilustrirana pažljivo odabranim i kvalitetnim slikama i crtežima, što posebno pridonosi kvaliteti udžbenika.
Detaljni opisi tehnika izradbe pojedinih aranžmana pomoći će pri izvođenju vježbi i u praktičnoj nastavi. Uz svaku cjelinu nalaze se crtice Naučili smo… kako bi svaki učenik mogao svladati minimum bez kojega ne može pratiti nastavu. Crtice Znaš li…, Vježbe…, Razmisli… pomoć su učenicima i nastavnicima.
Crtica Za one koji žele više… posebno je namijenjena ambicioznim učenicima koji vole istraživati i žele naučiti više. Takve učenike treba podučiti kako se služiti dodatnom literaturom i Internetom.
Udžbenik Aranžiranje 1 obrađuje ove teme: povijest aranžiranja i uređenja unutrašnjeg prostora, škole i stilove aranžiranja, elemente oblikovanja, pribor i tehnička pomagala te suho cvijeće. Udžbenik Aranžiranje 2 nastavak je udžbenika Aranžiranje 1 is njime čini cjelinu, a obrađuje floristiku, aranžiranje stola, vještinu vezanja cvijeća, vjenčane dekoracije i vijence.
Uz udžbenike je priređen i priručnik za nastavnike koji će im poslužiti kao pomoć u ostvarivanju nastavnih zadataka.U uvodnom dijelu istaknut je cilj i zadatak svake cjeline, prijedlog dinamike zadataka (nastavni plan i program), posebni zadatci za učenike, nastavna sredstva te primjeri neposredne pripreme za nastavu. Priručnik treba afirmirati stvaralački pristup aranžiranju, ostavljajući nastavnicima punu slobodu odabira metoda, oblika rada, nastavnih
sredstava i dr.
ARANŽIRANJE 1 | Dubravka Auguštin
ARANŽIRANJE 1 – Dubravka Auguštin udžbenik za prvi i drugi razred poljoprivredne škole Nastavni predmet Aranžiranje dio je nastavnog plana i programa poljoprivrednih škola […]